Märksõnad: 14 mm terasest toru, auto heitgaasi, väljalasketoru, summuti saba, Cutout, heitgaasi valv, omatehtud heitgaasi cutout ventiil, auto heitgaaside summuti, filter väljalasketoru auto, Heitgaasisüsteemi.

€86.24 €132.68
  • On laos
  • i255


  • Liides: 51mm 63mm 70mm 76mm
  • Muu Osa Number: Vaakumpump Muutuja Ventiili
  • Materjali Tüüp: Roostevabast terasest 304
  • Paigaldusasend: Tagumine
  • Tootja Mudelinumber: Ventiil Sallid
  • Tüüp: Vastupanu Summuti
  • Trumm keha suurus: 340*220*80(mm)
  • Erilised Omadused: Tõuke võimsus
  • Riik/Regioon Auto Tootmine: Hiina
  • Vahendustasu Osa Number: Klapi väljund toru

nimetus:Armatuur väljalasketoru muster Kolmes režiimis on saadaval 1:ühe Ventiili väljalasketoru 2:Ventiil väljalasketoru Koos kontrolleriga 3:Ventiil väljalasketoru Koos vaakum pump controller interface suurus:vabatahtlik 51mm(2") 63mm(2.5") 70mm(2.75") 76mm(3") Ventiili väljalasketoru Koos kontrolleriga Avada tee: originaal vaakum auto kontrolli avamise või sulgemise Ventiil väljalasketoru Koos vaakum pump töötleja Avatud viis: vaakumpump avaneb või sulgub kasutusele: Heitgaasisüsteemi viitab kogumise süsteem ja tühjendamine mootori heitgaaside, sealhulgas väljalasketorustik, kolmeastmeline katalüsaator, summuti, saba toru.Heitgaasi võib jagada kahte liiki: negatiivne rõhk tüüp ja otsest survet tüüp.Autotootjad on seatud heitgaase negatiivse rõhu tüüp, kui tootmine autod.Kui mootor töötab, heitgaasi iga silinder on ka tühi teatud jada kujul impulsi alates silinder, mis on kogutud läbi väljalasketorustik, et väljalasketoru maantee, mis loob laine pärast laine, õhu -, ja minema toru järjekorda.Sel juhul esimese heitgaasi hakkab tootma teatud vaakum-surve, milleks on negatiivne rõhk, mis võib aidata heitgaasi tagant rida olema rohkem ladusalt tühi.Sel viisil, kui mootori kiirus on madal, see struktuur võib kaudselt parandada heitgaaside tõhusust mootor, seega saavutada eesmärk on parandada väike vääne.Negatiivse rõhu väljalasketoru ava kehtestatud tehase originaal on väike ja summuti trumm on ka kompleks, mis sunnib heitgaasis ei tohi tühjaks sujuvalt ja tekitab negatiivse rõhu all.Kuigi müra on väike, see struktuur võib suurendada väike-kiirus, pöördemoment, aga kui kiire on, kus töötab, heitgaasi ummistus tekivad, ja väljundvõimsus saab mõjutatud.Kuigi tehase originaal on seatud niimoodi, suhteliselt neutraalne tulemuslikkuse omadused võivad täita enamik elanikkonnast, ja müra ei ole väga suur, aga lõppude lõpuks, mõned fännid, kes armastavad autosid ei ole rahul status quo, on kiusupunn heli laine on mõju, mida nad tahavad, ja sirge heitgaasi saaksid täita oma nõuded autod.Otse välja summuti, lihtsustab väljalasketorustik blokeerida heitgaasi väljund seade, nagu oleks võimalikult sujuv heitgaasi alates mootori heitgaasid atmosfääri, kõige kulutusi heitgaasi kasutatakse pärast sirge toru, muidugi mitte seda keerates seadme, näiteks negatiivse rõhu heitgaasi heitgaasi heitgaasi hääl suur paljud, või müra.puudusi väljalaskesüsteemis on ka väga selge, täiesti ei pea mootori madalal kiirusel, kui vaja vasturõhk otse välja heitgaasi on üldiselt ilmus ümber superauto neid täitmise või suure jõudlusega, auto, aasta lõpus päev on hea jõudlus, võib kasutada otse välja summuti, madal kiirus kaeti võimsama mootori võimsus, kiire, sujuva ja ei mõjuta mootori heitgaasid.Sirge läbi heitgaasi struktuur on lihtsam, eriti tagumine summuti, heitgaasi saab läbida väljalasketoru kiiremini, seega eesmärgi saavutamisele kaasa tõhusa heitgaaside.Selle eeliseks on, et mootori heitgaaside sujuv, kiire pöördemoment.Nii et küsimus on, kas on olemas mingi heitgaasi, et ei saa täita vaid siis, suureneb pöördemoment madalal kiirusel, kuid samuti ei mõjuta sujuva heitgaasi suure kiirusega, mis ei ole ainult kõrge heli väljalasketoru, kuid samuti on võimalik teha vaikne kass, kui vaja?Vastus on-jah!Muutuja ventiili heitgaasisüsteemi on meie ideaalne väljalasketoru, kuid mis see on?Muutuja ventiili heitgaasi tehnoloogia ei ole kogenud, lisa reguleeritav ventiil ettevalmistamisel vastavalt omaniku tahet (käsitsi) või mootori kiirus (automaatne), muutunud vaikne, hoolitsevad madala torsional heitgaasi vasturõhk, heli-või kuumutatud, tähelepanu kõrge pööra tulemuslikkuse otse välja heitgaasi.muutuja ventiili on ajendatud vaakumpump, mis on sarnane bypass klapp turbolaaduri, mille kontrolli avamise ja sulgemise ventiil et teha kindlaks, kas heitgaasi vooluhulga on sujuv või mitte.Seda saab teha, mida mõelda, kontrolli ja arvuti kontrolli.Märkus: Koos summuti, madal pöördemoment, kõrge edastamine ei ole nõrk, blaring Praetud tänaval, kodus trahvi vaikne, ma ei tea, mida valida oma põhjus, oh muide, hind kallis on ainuke miinus, et sama toode kui kaks korda ümber oma ilma heitgaasi ventiil, loodan, et saate valida vastavalt oma vajadustele ostma.



Dmitry Boyce
2021-01-14
1/5
I ordered one in diameter 70 and I received a diameter 76 he did not want to refund me the shipping costs while it was who made the mistake
Ojoshblack
2020-10-25
5/5
Thank you♪

Kirjutage oma ülevaade

Seotud tooted